Kontraktservice

Rådgivning i kontrakter for små og mellemstore virksomheder

Med til det at drive virksomhed følger en masse kontrakter og aftaler.

En god kontrakt skal skabe værdi for begge parter i samarbejdet.

En god kontrakt skal ligeledes skabe tryghed og minimere risikoen såvel juridisk som kommercielt.

En god kontrakt skal være klar, præcis og letforståelig og bla. sikre overblik over:

  • Hvad det er, man har aftalt.
  • Hvilke rettigheder og forpligtelser man har.
  • Hvornår kontrakterne udløber eller hvornår de skal genforhandles.
  • Hvad der skal ske i forbindelse med en evt. misligholdelse.

En god kontrakt skal også være tilpasset markedssituationen og gældende lovgivning og praksis inden for området.

Ved løbende at have fokus på sine kontrakter er det muligt at skabe værdi og samtidig minimere de kommercielle og juridiske risici i forbindelse med samarbejdet.

Trænger jeres aftaler og kontrakter til en gennemgang, revidering og optimering?

  • Forholdene hos jer eller på markedet kan have ændret sig, siden kontrakterne blev indgået.
  • Ny lovgivning og regler kan stille krav om en ændring af jeres kontrakter.
  • Covid-19 krisen kan have påvirket aftaler og kontrakter.

Kunne I tænke jer at slippe for besværet med at holde øje med ændringer, med at føre tilsyn og kontrol og med efterfølgende at implementere disse ændringer?

  • Databehandleraftaler
  • Ansættelseskontrakter
  • Samhandelskontrakter
  • Købskontrakter
  • Agentaftaler
  • Leverandøraftaler
  • Distributøraftaler
  • Salgs-og leveringsbetingelser
  • Konsulentaftaler
  • Hemmeligholdelsessaftaler

Jeg kan tilbyde:

​Kontrakt-service aftale​

​En aftale om løbende opdatering af jeres kontrakter.

  • Overvågning af ændringer i den relevante lovgivning og praksis på området
  • Implementering af de relevante ændringer i virksomhedens kontrakter
  • Udarbejdelse af nye kontrakter og aftaler

Prisen på aftalen aftales særskilt og baseres på mængden af aftaler.

Få en gratis vurdering af dine behov​

Ring på telefon 20 82 84 45, send en e-mail til rie@kmgn-consult.dk eller udfyld formularen og bliv ringet op inden for 24 timer med et tilbud.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Certificeringer​

cipp

Certificering i den globale industristandard ISO 17024: 2012 inden for persondataretten.

Udtalelse fra kunde

”I vores samarbejde med KMGN Consult har vi fået løst de juridiske opgaver vi har haft behov for. Vi har via samarbejdet oplevet Rie som værende kompetent og fleksibel. Hun har løst opgaverne hurtigt og tilfredsstillende og har i forbindelse med udførelsen udvist overblik og kommerciel forståelse for vores virksomhed.”

Mia Dela

Stifter og ejer af Sebra Interiør ApS

Har du spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål til nogle af mine services, så er du velkommen til at kontakte mig via formularen.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Adresse

KMGN Consult ApS

Helga Pedersens Gade 55, 10, tv.
8000 Aarhus C

​​

CVR: 41027738 

Privatlivspolitik

Kontakt

☎ Tlf.: 20 82 84 45

✉ E-mail: rie@kmgn-consult.dk

Følg mig

Her ligger kontoret

For at se dette Googlemap skal du acceptere marketing cookies.

Administrer samtykke