Kontraktstyring

Mangler i overblik over jeres aftaler og kontrakter?

Trænger jeres aftaler og kontrakter til en gennemgang, revidering og optimering?

  • Forholdene hos jer eller på markedet kan have ændret sig, siden kontrakterne blev indgået.
  • Ny lovgivning og regler kan stille krav om en ændring af jeres kontrakter.
  • Covid-19 krisen kan have påvirket aftaler og kontrakter.

Er den proces og det system i bruger til at styre og håndtere kontraktprocessen, optimal?

  • Har i styr på hvor mange kontrakter og aftaler I har indgået?
  • Har i overblik over, hvor alle kontrakter er placeret?
  • Er kontrakternes placering optimal, set i forhold til GDPR og persondatareglerne?

Vidste i at et kontinuerligt fokus på kontraktstyring kan minimere de juridiske og kommercielle risici?
Kontraktstyring kan sikre overblik over:

  • Hvad det er, man har aftalt.
  • Hvilke rettigheder og forpligtelser man har.
  • Hvornår kontrakterne udløber eller hvornår de skal genforhandles.
  • Hvornår der kan ske prisregulering.
  • Hvornår man er berettiget til rabatter, bonus m.v.

Ønsker i at få et bedre beslutningsgrundlag til årsforhandlingerne og opnå et bedre økonomisk resultat, kan et kontraktstyringsystem være redskabet.


Har i behov for rådgivning og sparring, er i velkommen til at kontakte mig.


Ønsker i at spare tid og penge?

  • Har i overvejet at automatisere og digitalisere jeres kontraktsstyring?

Jeg har indgået et samarbejde med COMAsystem Aps, der gennem de seneste 10 år har leveret et brugervenligt, GDPR-compliant og digitalt kontraktstyringssystem, der kan håndtere salgs -, købs-, service- og personalekontrakter.


Med COMAsystem kan i spare tid og penge:

  • Samlet overblik over samtlige kontrakter og tilhørende mails og bilag.
  • Tilgang til kontrakterne ved hjemmearbejde.
  • Notifikationer når kontrakten skal genforhandles, opsiges eller prisjusteres.

COMAsystem kan understøtte jeres persondatapolitik:

  • Rettighedsstyring af kontraktansvar på personer til skabeloner og moduler.
  • Kontrakterne ”lever i” COMAsystem.
  • Mulighed for at oprette kontrakter via jeres egen kontraktskabelon.
  • Mulighed for at sende kontrakten til digital signatur.
  • Mulighed for automatisk sletning til understøttelse af jeres slettepolitik.

COMAsystem har modtaget sikkerhedsgodkendelsen ISAE-3000 DK fra BDO, hvilket betyder, at GDPR overholdes, når kontrakter og dokumenter opbevares i COMAsystem.


Få mere information på www.comasystem.dk

Få en gratis vurdering af dine behov​

Ring på telefon 20 82 84 45, send en e-mail til rie@kmgn-consult.dk eller udfyld formularen og bliv ringet op inden for 24 timer med et tilbud.

 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Udtalelse fra kunde

”I vores samarbejde med KMGN Consult har vi fået løst de juridiske opgaver vi har haft behov for. Vi har via samarbejdet oplevet Rie som værende kompetent og fleksibel. Hun har løst opgaverne hurtigt og tilfredsstillende og har i forbindelse med udførelsen udvist overblik og kommerciel forståelse for vores virksomhed.”

Mia Dela

Stifter og ejer af Sebra Interiør ApS

Har du spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål til nogle af mine services, så er du velkommen til at kontakte mig via formularen.

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Adresse

KMGN Consult ApS

Sletvej 2, bygning 2E
​8210 Tranbjerg

​​

CVR: 41027738 

Privatlivspolitik

Kontakt

☎ Tlf.: 20 82 84 45

✉ E-mail: rie@kmgn-consult.dk

Følg mig

Her ligger kontoret

For at se dette Googlemap skal du acceptere marketing cookies.

Administrer samtykke